Doaku untuk anakku


" Ya Allah peliharalah anak ini selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah dia dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezekinya.
Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, dan baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."

Sunday, March 10, 2013

Rumah Terbalik Kota Kinabalu

Kenangan Kerumah Terbalik Tahun lepas 2012
 
Tahun lepas punya cerita baru ada masa nak upload kat blog.... dapat peluang pergi ke rumah terbalik Kota Kinabalu... Rasa lucu seronok semua ada... Tempat ni kat Tamparuli, Sabah. 45 minit dari KK. Tiket? RM10 dewasa, RM5 kanak kanak, baby 2 tahun kebawah free. Masuk kena beratur, boleh masuk 15 orang sekali rombongan... takut roboh.. yelakan kita nak jalan atas siling lantainya. Syarat masuk tak boleh amik apa2x photo pun... semua gerak geri diperhati oleh CCTV. Kalau nak buat gak... boleh.. 1 gambar RM100.

Beli tiket tuk semua... Alih2x anak aku yang sulung x masuk pun... takut kat cicak... masuk2x pintu tengok cicak replica bersapah kat lantai(siling)...macam kat umahla.. ada cicak kat siling tapi terbalik....masukla kami bertiga je...
 
Bagi aku, just nice la.. xdalah begitu "wahhh".. bila dah masuk sekali dah cukup... untuk kali kedua xda dah memikirkan tiketnya tuh....
 
 












No comments:

Post a Comment